REKLAMA
LPG
10.04.2012

Partnerskie Warsztaty Serwisowe: sieć korzyści

REKLAMA


REKLAMA
bezpieczeniowej, która co roku jest odnawiana i przez nas kontrolowana. Musimy mieć pewność, że w przypadku zawinionego lub niezawinionego błędu klient wyjedzie zadowolony, nie pozostawiony sam sobie. Robert Matoszko, Koordynator Sieci Warsztatów LPG/CNG, firma AC
 

Ile tych warsztatów?

Lokalizacje warsztatów partnerskich i rekomendowanych ACfot. ACNa Śląsku widać wyraźne zagęszczenie warsztatów, ale ich rozmieszczenie odzwierciedla lokalne zapotrzebowanie

Według stanu z 28 III 2012 r., sieć PWS obejmuje 49 punktów na mapie, optymalną zaś liczbą byłoby 60. To, w połączeniu z równomiernym rozmieszczeniem warsztatów na mapie Polski (nie więcej niż 50-60 km pomiędzy poszczególnymi zakładami, w zależności również od gęstości zaludnienia w poszczególnych rejonach) gwarantuje klientom komfort w korzystaniu z wybranego zakładu oraz pewność, że gdziekolwiek na terenie kraju pojawi się potrzeba skorzystania z pomocy serwisu, jakiś będzie zawsze w pobliżu. To pokazuje zresztą, jak zmienia się polski rynek autogazu – jeszcze kilka lat temu liczyło się wyłącznie to, żeby było tanio i po sąsiedzku, dziś klienci chętnie dojeżdżają po kilkadziesiąt kilometrów do warsztatu, któremu ufają lub który im polecono jako godny uwagi. Aktualną listę warsztatów partnerskich można znaleźć na stronie internetowej firmy AC.

W odwodzie Partnerskich Warsztatów Serwisowych pozostają warsztaty rekomendowane. Są one związane z firmą AC na podobnych, choć luźniejszych, mniej zobowiązujących zasadach jak te zrzeszone w sieci PWS i mogą, choć nie muszą, znajdować się w przedsionku siatki warsztatów partnerskich. W razie niedostępności zakładu autoryzowanego, klient ma więc możliwość zwrócić się do montażysty-serwisanta z grupy rekomendowanych, gdzie również może liczyć na solidną, rzetelnie wykonaną usługę.

Jerzy CiepłowskiByliśmy jednym z pierwszych warsztatów w sieci PWS. Bardzo szybko się zgodziliśmy, bo przekonała nas sama idea. Dokładne wartości wzrostu zainteresowania naszymi usługami po przystąpieniu trudno oszacować, bo myśmy zawsze mieli dużo pracy, ale dla zobrazowania mogę powiedzieć tyle: od kiedy jesteśmy w sieci AC, wybudowaliśmy nową halę i zwiększyliśmy liczbę stanowisk montażowo-serwisowych z dwóch do pięciu. Mamy najwięcej klientów w okolicy, pomimo że jesteśmy najdrożsi.

Instalacje gazowe AC gwarantują spokój mnie i moim klientom. Wiem, że mogę na nich polegać i z czystym sumieniem je oferować, a w razie problemów producent nie odwróci się ode mnie.

Jerzy Ciepłowski, właściciel firmy MotoGaz Ciepłowski z Bełchatowa, należącej do sieci PWS

Korzyści

Materiały promocyjne dla klientów warsztatufot. gazeo.plObecność marki STAG w warsztacie należącym do sieci widać na każdym kroku

Organizacja warsztatów w sieć sprzyja wszystkim zaangażowanym w jej tworzenie i funkcjonowanie – firmie AC, skupionym zakładom oraz oczywiście ich klientom, ostatecznym użytkownikom instalacji gazowych marki STAG. Producent systemów zyskuje grono zaufanych montażystów, którzy często przestają montować układy zasilania alternatywnego innych marek, a ich praca pozostaje pod ścisłą kontrolą specjalistów z firmy AC. Dzięki temu uzyskuje się pewność, że instalacje STAG są prawidłowo kompletowane i solidnie zakładane w pojazdach przez najlepsze warsztaty w kraju, co sprzyja budowaniu wizerunku marki i zapobiega złym skojarzeniom u użytkowników, wynikającym z błędów mechaników. Warsztaty zaś zyskują poczucie bezpieczeństwa i wsparcia, korzystając z zaplecza szkoleniowo-technicznego, ale też marketingowego – w miesiącach tradycyjnie dla branży „chudych”, czyli na przełomie jesieni i zimy oraz na początku roku, AC wspomaga sieć działaniami promocyjnymi, dzięki czemu zakłady należące do PWS mają pracę nawet wtedy, gdy inni cierpią na jej brak. Klient zaś może być spokojny, że udzieloną przez producenta gwarancję na instalację marki STAG wyegzekwuje w razie potrzeby w dowolnym warsztacie należącym do sieci, tak jak w przypadku samochodu kupionego w oficjalnej sieci dealerskiej.

Robert Matoszko, ACSieć to nie tylko korzyści, ale i odpowiedzialność – gdybyśmy nie mieli pewności, że poziom jest odpowiedni i możemy firmować go swoją marką, nie inwestowalibyśmy w takie rozwiązanie.

Robert Matoszko, Koordynator Sieci Warsztatów LPG/CNG, firma AC



Wiadomo, czego się spodziewać

Dodatkowe oznakowanie wskazuje na przynależność warsztatu do sieci PWSfot. gazeo.plOznaczenia patrona sieci nie zastępują oryginalnych szyldów warsztatów, lecz pojawiają się obok nich

Nieodzownym elementem jednolitego wizerunku sieci jest odpowiednie oznakowanie warsztatów. Każdy z nich ma dużą tablicę z nazwami firmy AC i marki STAG, stwierdzającą przynależność zakładu do sieci PWS, a w środku drobniejsze części wystroju podkreślające bliską współpracę z białostockim producentem. W hali montażowej zaś mechanicy chodzą w kombinezonach i polarach opatrzonych logo STAG. Ważne jest jednak, by z jednej strony wzmacniać branding i unifikować rozwiązania systemowe (np. kredyty bez żadnych kosztów dla ostatecznego klienta, takie same we wszystkich warsztatach), ale jednocześnie uszanować indywidualny dorobek każdego z warsztatów i renomę, jaką na własną rękę wyrobił sobie przed przystąpieniem do sieci, dlatego celem nie jest uczynienie wszystkich placówek identycznymi, a znaki firmowe zakładów pozostają na budynkach i ubraniach montażystów, tyle że obok nowych, wspólnych. Podobieństwo do wszelkiego rodzaju „sieciówek” polega więc jedynie na tym, że klient wchodzący do dowolnego warsztatu sieci stworzonej przez AC ma pewność, jaką jakość usługi otrzyma i jaki ma wybór co do asortymentu oferowanych produktów. Identyczne za każdym razem ubiór pracowników czy umeblowanie poczekalni nie są jednak konieczne, bowiem w gruncie rzeczy każdy zakład w sieci PWS to odrębny podmiot, pracujący na własne konto, tyle że pod egidą AC.

Warsztaty partnerskie są najbardziej zaawansowane technicznie, więc wspólnie z nimi testujemy nowe produkty i rozwiązania. Podpieramy się ich opinią co do jakości wykonania i funkcjonalności, a przed ostatecznym wprowadzeniem na rynek dokonujemy poprawek według sugestii warsztatów. Niektóre drobiazgi pozostają niezauważalne dla nas, a nasi partnerzy, ponieważ współpracują bezpośrednio z finalnymi odbiorcami, wychwytują je i przekazują nam swoje uwagi, dzięki czemu do klientów trafiają produkty wszechstronnie sprawdzone, niezawodne i przyjazne w użyciu.

Robert Matoszko, Koordynator Sieci Warsztatów LPG/CNG, firma AC

W żołnierskich słowach
Podsumowując: sieć Partnerskich Warsztatów Serwisowych to sprawnie działający organizm, dzięki któremu wszyscy odnoszą korzyści. Firma AC ma pewność, że jej instalacje montowane są w sposób gwarantujący satysfakcję końcowych użytkowników. Dzięki temu wizerunek producenta nie cierpi za sprawą niefachowego postępowania montażystów. Warsztaty zyskują stały dopływ zleceń i regularne dostawy komponentów, a także wsparcie marketingowe i techniczne. Co najistotniejsze jednak, klienci otrzymują do dyspozycji godnych zaufania partnerów, z których pomocy mogą korzystać w całej Polsce, zawsze licząc na profesjonalizm i fachową wiedzę. W warsztatach należących do zbudowanej przez AC sieci znajdą zawsze te same produkty i ludzi, którzy umieją z nimi pracować. Korzystając z nich otrzymają spokój i komfort podróżowania, zapewnione przez bliskość wykwalifikowanego serwisu zawsze wtedy, gdy staje się on niezbędny. Mówiąc krótko: w taką sieć warto dać się złapać!





Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Robert Markowski
źródło: AC S. A.



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.