REKLAMA
LPG
02.05.2018

Najlepsza instalacja LPG do... Peugeota 508

Po obdarzonym pokracznymi proporcjami modelu 407, większy i aspirujący do kategorii premium Peugeot 508 miał już wszystko na miejscu. Instalacja LPG, obniżająca koszty bieżące, czyni z niego samochód jeszcze bardziej godny pożądania.
REKLAMA
Peugeot 508 LPGfot. Peugeot To już nie te czasy, kiedy jedynymi zaletami francuskich samochodów były komfort i uroda. Rozważając Passata lub Mondeo, weź pod uwagę "508"
Wycena instalacji LPG do Peugeota 508 1,6 THPfot. gazeo.plBrak wyboru to brak dylematów!

508 dobrych powodów

Peugeot 508 to elegancki i przestronny samochód, co dla wielu stanowić będzie wystarczający powód, by go kupić. Dla innych ma on jeszcze jedną zaletę, być może kardynalną: nie jest niemiecki. Bo o ile wszyscy doceniamy solidność i praktyczność aut produkowanych bezpośrednio za naszą zachodnią granicą, o tyle nie każdemu podoba się, że zdrowy rozsądek góruje w nich nad finezją, a podręcznikowa ergonomia nad niepowtarzalnym stylem. Na szczęście o jedną granicę na zachód dalej powstają samochody dla ludzi, którzy odnajdują przyjemność w patrzeniu na swój środek lokomocji. A zdrowy rozsądek? Od tego jest LPG.

Wycena prawdę Ci powie

Mając już samochód, warto skorzystać z Wyceny Instalacji LPG – stworzonego przez gazeo.pl narzędzia, dzięki któremu bez wychodzenia z domu można zapytać wybrany warsztat o szacowany koszt montażu gazowego systemu zasilania. Wycena prezentowana jest w przejrzystej, atrakcyjnej graficznie i merytorycznie wyczerpującej formie, dzięki której od razu widać, z czego skomponowana jest proponowana przez warsztat instalacja i co składa się na jej cenę. W wielu przypadkach warsztaty dają użytkownikom wybór, proponując kilka kompletacji na bazie podzespołów różnych marek.

Prosta decyzja

Warsztat AUTO-MAR z Czechowic-Dziedzic nie przyprawia właścicieli Peugeotów 508 z silnikiem 1,6 THP o mocy 156 KM o paraliż decyzyjny i proponuje tylko jedno rozwiązanie: system STAG 400 DPI (jednostka napędowa ma bezpośredni wtrysk benzyny), z reduktorem R01 w wersji „czerwonej” (obsługujący do 250 KM mocy) i wtryskiwaczami W02. Obecność tych dwóch ostatnich słusznie sugeruje, że mamy do czynienia z instalacją dotryskową, która aplikuje odparowane LPG do kanałów kolektora dolotowego, jednocześnie ordynując silnikowi niewielkie dawki benzyny w celu chłodzenia i ochrony fabrycznych wtryskiwaczy. Rodowód auta powoduje, że konieczny okazuje się jeszcze emulator poziomu paliwa, a całość wyceniono na 4200 zł. Tylko brać? A na co tu czekać?


Ładowanie video...



Sprawdź! Zamów wycenę instalacji LPG do swojego samochodu


Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Robert Markowski
źródło: AUTO-MAR, informacja własna



gazeo.pl 2007-2018 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.