Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

Insignia, Jaki silnik do gazu

Page Title Module
Przenieś Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Insignia, Jaki silnik do gazu

    Dzien dobry,
    Proszę o radę bo zacząłem już sie troche gubić
    Z góry bardzo dziękuje za udzielenie mi odpowiedzi
    Jaki silnik w Insigni będzie najlepszy do zagazowania?
    Które silniki mają hydraliczną regulację zaworów?
    Czy jak zamontuje instalację sterownik będzie się komunikował tak fajnie z komputerem pokładowym jak w przypadku fabrycznie montowanych instalacji gazowych?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • #2
    silnik 1.8 z początkó lat produkcji lub 2.0 ale to wybrane tylko. Jeśli wybierzesz opcję centrali z OBD to będzie się komunikował przez swój wewnętrzny interfejs. Pamiętaj że instalacja gazowa to elementy dokładane i z taką elektroniką jak choćby licznik czy wyświetlacze nie będą współpracować.

    Komentarz


    • #3
      Silnik 2.0T bezpośredni wtrysk instalacja Landi Renzo Omegas Direct , najważniejsze oddać w dobre ręce . Roczniki od 2012 .

      Komentarz


      • #4
        A ja Ci powiem że każdy, pod warunkiem poprawnego montażu. U mnie jeździ w domu Insignia 2.8 6V 191 KW z 2008 r., zagazowana w BRC SQ P&D. I wszystko działa w niej jak należy. Nawet przy mocnym przyciśnięciu gazu, czy wyprzedzaniu i wkręcaniu na wysokie obroty. Grunt to odpowiednie strojenie.

        Komentarz


        • #5
          Ja bym nie wchodził w bezpośredni wtrysk i raczej jakas polską isntlację IV generacji wrzuciłbym pod maskę.

          Komentarz


          • #6
            jak pisał ktoś wyżej. 1,8 i pośredni wtrysk np. zenit pro

            Komentarz


            • #7
              szukaj pośredniego napewno będzie lepiej dla Ciebie choć bezpośredni wtrysk też polecę ale gazowanie tylko i wyłącznie u producentów instalacji i tylko polskie produkcje

              Komentarz


              • #8
                niekoniecznie tylko polskie, masz tu zdjęcia jak to u mnie wygląda przy BRC P&D

                Komentarz


                • #9
                  jeśli dobrze założone, to jasne. tylko wiesz, jednak ludzie każdy grosz liczą. i jak mają za tę samą jakość dać więcej, to nie będą przepłacać.

                  Komentarz


                  • #10
                    DRAW a ile zapłaciłeś za tą instalację i jakie koszty serwisu może napisz bo sam jestem ciekaw

                    Komentarz


                    • #11
                      Z ceną zmieściłem się poniżej 5 tys. (ok 4.6 jeśli dobrze pamiętam). Jeśli chodzi o koszty to zależy o co pytasz? Przeglądy gwarancyjne mam z filtrami to ok 100, ostatnio chyba tyle płaciłem, więc drogo nie jest.

                      Komentarz


                      • #12
                        Nie ma tragedi, daj znać po przejechaniu 60 - 70 tyś jak się sprawuje

                        Komentarz


                        • #13
                          Wiem że nie ma wręcz przeciwnie. Na chwilę obecną od montażu zbliża się do 35 tys. więc jeszcze przynajmniej rok zanim osiągnie podany przez Ciebie pułap. Póki co zmieniane były tylko filtry, powoli przymierzam się też do sprawdzenia luzów.

                          Komentarz


                          • #14
                            O luzach trzeba pamiętać. Później płaczą ci, którzy nie dbali, nie sprawdzali. szkoda, żebyś miał mieć problem. lepiej zawczasu zadbać

                            Komentarz


                            • #15
                              święte słowa

                              Komentarz

                              Zaczekaj...
                              X