Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

problem pow 4 tys obrotow

Page Title Module
Przenieś Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • problem pow 4 tys obrotow

    BMW e34 518 113KM automat, Stag, ac r01, Hana :
    Problem jaki mam (wlasciwie od momentu montazu 2012) to auto zaczyna przerywac jak wskazowka zbliza sie do 4000 obrotow - traci moc, przerywa drzy jakby przestawal palic na ktorys cylinder lub jakby skrzynia nie mogla przelaczyc na wyzszy bieg (podejrzewalem caly czas ze to wina skrzyni). Efekt taki sam jest na benz jak i lpg.
    Skonsultowalem to z mechanikiem od automatow ktory poradzil sprobowac na manualnym ustawieniu skrzyni - jesli dalej bedzie to samo to wg nie nie jest to wina skrzyni tylko silnika itp.
    Jak mu wspomnialem ze to sie wlasciwie pojawilo po montazu lpg uznal ze byc moze problemem moze byc zle wpiecie sie w instalacje elektryczna czyli bez wiedzy/rysunku instalacji elektrycznej danego modelu auta.
    Sugerowal tez ze przyczyna moze byc czujnik polozenia walu lub jakis inny.
    Zastanawima sie czy cos nie jest na rzeczy - bo tez licznik przestaje dzilalac co jakis czas, zanika/rozmywa sie wyswietlacz biegow z czasem jazdy, temp. plynu wskazowke pokazuje max (wymienilem czujnik temp i nic to nie zmienilo), licznik benz tez przeklamuje ( raz pokazuje O a raz tyle ile wlalem, czasem w czasie jazdy spada tak jakbym niby jechal na bezynie czyli ją zuzywal - gazownik sugerowal ze tankowac min pol zbiornika paliwo bo cos tam...)
    Gazownik po podpieciu kompa - wyzerowal jakis blad sondy lamba ktory byl, podczas jazdy efekt z podpietym kompem sie pojawil zarowno na gazie jak i benz ale komp mu nie pokazal zadnego bledu
    W miedzy czasie wymienilem swiece (niewiele pomoglo), zastanawiam sie czy przewody zaplonowe nie sa przyczyna lub cewka, rozdzielacz, palec czy kopulka - ale takim sposobem to wladuje kase w cos co moze wcale nie trzeba wymieniac a efekt nie zniknie?
    Wlasciwie zaluje ze nie pociagnalem tematu w czasie gwarancji i np. nie zdecydowalem sie na demontaz instalacji co jasno by mi odpowiedzialo czy dziwne zachowanie z elektryka (dosc szybko rozladowuje mi sie rowniez akumulator - wymieniony na nowy 2 lata temu), stacyjka i szarpanie pow tych 4 tys km to nie wina wlasnie zle podpietej instalacji gazowej?
    Instalacja byla montowana w autoryzowanym serwisie Staga , poleconym wrecz przez PH z mojego wojewodztwa.

  • #2
    Proponuję przejechać się do porządnego serwisu , autoryzowanego gdzie znają się na rzeczy i niech to sprawdzą . Najlepiej do konkurencji .

    Komentarz


    • #3
      montowalem w takim autoryzowanym (polecanym) przez Staga - z przedluzona gwarancja, wlasciwie jedynym w kuj-pom
      wlasnie stoi u mechanika bo moje wymiany po kolei : kabli, swiec (z cewka i czujnikiem walka rozrzadu juz sie wstrzymalem) nie daly rezultatu
      bede wymienial walek (prawdopodobnie krzywki poszly) - ale dziwnym trafem to sie zbieglo z zalozeniem gazu

      Komentarz


      • #4
        Dlatego wybór warsztatu ma bardzo duże znaczenie , bo to powinno być sprawdzone przed montażem instalacji gazowej .

        Komentarz

        Zaczekaj...
        X