Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

Problem z gazem sekwencyjnym EASY JET.

Page Title Module
Przenieś Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #16
    Cześć todeyee

    Ja jadę walczyć dalej z moim Mistralem Autroniciem, więc może coś się przyda...

    Pzdr
    Kuba Wroclaw
    406

    Komentarz


    • #17
      Jeżeli coś będzie potrzeba to wal do mnie jak po ogień .
      Wtryskiwacze jak i reduktor są całkowicie nowe:
      wtryskiwacze 800 km (nówki sztuki)
      reduktor po regeneracji 800 km (wymieniona membrana, czyszczony i myty)
      parownik 800 km (czyszczony)

      Komentarz


      • #18
        Witam,

        z racji wieku tego systemu instalacji sekwencyjnej ( Easy jet, mistral ) ciężko już gdziekolwiek pojechać na diagnostyke do gazownika, dlatego oferuję własne usługi:

        posiadam interfejs do podłączenia się pod komputer Easy Jet, Mistral i odpowiednie oprogramowanie na ktorym mozna:

        - zmienic ustawienia instalacji( czas przelaczania itp.)
        - sprawdzic dzialanie wtryskiwaczy i zmienic ich ustawienia
        - przeprowadzic samoregulacje systemu, co najczesciej znacznie poprawia dzialanie instalacji

        Oczywiscie podlaczyc sie mozna jesli komputer gazu jest wporzadku.

        Wiecej info pod numerem 531 50 22 22 lub mailem: manalessar@gmail.com

        Zapraszam i pozdrawiam.

        Komentarz


        • #19
          Witam, posiadam opla omege 2.0 16v z instalacją EasyJet. Problem polega na
          tym że auto na benzynie chodzi normalnie, po przełączeniu sie na gaz nie
          chce wejść na obroty, dławi sie i nie chce jechać. Na wolnych obrotach
          chodzi normalnie. Dodam że stało sie tak dość niedawno, najpierw
          działo sie tak tylko na wysokich obrotach (np przy wyprzedzaniu), teraz
          jest tylko coraz gorzej. Dzisiaj dławiła mi sie przy 2000 obrotów.
          Wcześniej nie było takiego problemu, dopiero jak przycisnął porządny
          mróz zaczęło sie tak dziać. Jaka może być przyczyna? Bo już powoli
          dostaje rozstroju nerwowego.

          Pozdrawiam!!

          Komentarz


          • #20
            czy warto naprawiać reduktor mistral?

            witam. jestem młodym użytkownikiem gazu, więc dopiero się zaczynam orientować jak działają poszczególne podzespoły. kupiłem używaną fabie z instalacją mistral, w której na wstępie musiałem dokupić parownik, po pół roku gaz padł całkowicie. (po przełączeniu na gaz gasną obroty i czuć uchodzący gaz w środku). majster w warsztacie powiedział, że reduktor się pokruszył (?) i że on by tego nie wymieniał bo w tej instalacji to się co chwilę psuje. już miałem zakładać nową instalację za 1,5 tys bo mam butlę, ale znalazłem takie coś...

            http://holenderskielpg-sklep.home.pl...-REDUKTORA/108

            jeszcze muszę znaleźć warsztat w Krakowie, który to robi bo mało serwisuje mistrala z tego co sie orientuję, ale czy waszym zdaniem warto w ogóle inwestować w tą instalację czy lepiej założyć nową?

            Komentarz


            • #21
              to co zalinkowałeś to jest zestaw naprawczy regulatora ciśnienia, a wedle tego co opisałeś problemem jest parownik ( podgrzewacz ) czyli coś takiego

              http://allegro.pl/r43-podgrzewacz-pa...853404267.html

              Komentarz

              Zaczekaj...
              X