Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

Czy jedzie na gazie?

Page Title Module
Przenieś Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

• Czy jedzie na gazie?

Witam wszystkich. Od razu zaznaczę, że w temacie jestem zielony :mrgreen:

Mam pytanie, czy jeżeli w samochodzie jest pusta butla gazu to mimo to słychać takie tyknięcie(jakby przełączał na gaz) ale jako, że butla pusta to jedzie na benzynie?

Byłem przekonany, że tak powinno nie być i skoro przełącza mi niby na gaz to jadę właśnie na LPG ale zauważyłem, że benzyna mi znika. Teraz nie wiem czy u mnie jest coś nie tak, czy jednak wszystko ok.

W samochodzie mam taki miernik gazu http://www.phjacus.pl/images/czesci/przel_bingo_s.jpg i świeci się kontrolka na niebiesko jakby właśnie jechał na gazie, z tym, że miga czasami razem z drugą kontrolką odpowiadającą za pokazanie ile tego gazu jeszcze jest(miga jednocześnie, nie pojedynczo jak w przypadku gdy jadę jeszcze na benzynie). Nie jestem też pewny bo nie zwróciłem nigdy na to uwagi czy ta literka G powinna się świecić przy załączonym LPG?

Mam nadzieję, że idzie zrozumieć to co napisałem. Pozdrawiam

Określ na początek jaki masz układ zasilania gazem i w jakim aucie jest zamontowany. Po zdjęciu przełącznika, który wrzuciłeś wydaje mi się, że post powinien być w innym dziale.

Komentarz

Audi a6 c5. Gaz sekwencyjny. :wink:

Komentarz

Jaka instalacja? KME?

Komentarz

Szczerze nie mam pojęcia.. sprawdzę dziś w papierach i może coś będzie Jeżeli byłaby to instalacja KME to sytuacja opisana przeze mnie wyżej jest normalna?

Pozdrawiam

Komentarz

Nie, potrzebuję narazie informacje o instalacji w celu umieszczenia tematu w odpowiednim dziale.

Komentarz

Przykro mi, przeglądałem papiery - nie mam pojęcia.

Komentarz

Czyli oprócz przeniesienia tematu w dobry dział nikt nie jest w stanie dodać czegoś wnoszącego do tematu?

Komentarz