REKLAMA
LPG
30.03.2015

BRC SDI 2.0 - nowe silniki z bezpośrednim wtryskiem

Zgodnie z zapowiedziami firma BRC opracowuje nowe silniki z bezpośrednim wtryskiem benzyny pod kątem zasilania gazowego. Rozszerzana jest gama jednostek napędowych obsługiwanych przez systemy Sequent Direct Injection (SDI i SDI 2.0).
REKLAMA
BRC Sequent Direct Injection 2.0fot. BRCZestaw montażowy systemu BRC SDI 2.0

Instalacje Sequent Direct Injection (SDISDI 2.0) bazują na sekwencyjnych systemach zasilania LPG w fazie gazowej BRC Sequent.

Wprowadzono w nich możliwość okresowego włączania wtryskiwaczy benzynowych, które są umieszczone w komorach spalania silników z bezpośrednim wtryskiem i w związku z tym muszą być chłodzone i oczyszczane z produktów spalania.

Dzięki temu nie ulegają one uszkodzeniu, lecz silnik w trybie pracy na LPG zużywa pewną ilość benzyny, zależną od charakteru eksploatacji pojazdu.

W ostatnim okresie rozszerzyła się lista jednostek napędowych zasilanych LPG z wykorzystaniem systemu SDI 2.0.

Opracowano trzy nowe silniki:

  • 2.3 16 V (191 kW), Euro 5 w samochodzie Mazda CX-7,
  • 2.0 TSI 16 V (147 kW), Euro 5 w samochodzie Volkswagen Tiguan,
  • 1.0 12 V (66kW), Euro 6 w samochodzie Opel Adam.

Lista samochodów wyposażonych w silniki z bezpośrednim wtryskiem benzyny obsługiwanych przez systemy BRC SDI i BRC SDI 2.0.

Pobierz plik [PDF 75,9 kB]


Sprawdź! Zamów wycenę instalacji LPG do swojego samochodu


Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Piotr Złoty
źródło: BRC



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.