REKLAMA
LPG
05.11.2012

ESI-10 - deszcz nowości trwa

Firma Emmegas dynamicznie odnawia ofertę i sypie ostatnio nowościami jak z rękawa. Po systemach HPI-07/OBD II (do bardziej wymagających samochodów) i BIS-10 (do aut korzystających dotąd z instalacji podciśnieniowych z elektroniką) przyszedł czas na najnowszy układ sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej, nazwany ESI-10. Jakie jest jego przeznaczenie? Odpowiedź poniżej.
REKLAMA
Emmegas ESI-10fot. EmmegasKit montażowy systemu ESI-10

ESI-10 to system przeznaczony do popularnych modeli samochodów, wyposażonych w silniki wyłącznie 3- i 4-cylindrowe. Wpisuje się więc w powszechny ostatnio trend, w ramach którego każdy producent przygotowuje lub już opracował tego rodzaju produkt - otwierający cennik, a jednocześnie z góry skazany na powodzenie, ponieważ nieskomplikowane auta o umiarkowanej mocy stanowią większość adaptowanych na zasilanie gazowe pojazdów.

Jak zapewnia producent, nowy układ nie jest ubogim krewnym wyższych modeli i oferuje porównywalną z nimi funkcjonalność na poziomie programowym i jakościowym. Korzysta również z podobnych jak one komponentów, m. in. wtryskiwaczyreduktorów (LPG lub CNG) stosowanych w bardziej zaawansowanym systemie HPI-07/OBD II. ESI-10 oferuje m. in. funkcje autokalibracji na biegu jałowym, odczyt czasów wtrysku dla każdego cylindra indywidualnie oraz dotryski benzyny dla zapobieżenia pracy silnika na zbyt ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej. Emmegas już teraz zapowiada, że na tym produkcie pochód nowości się nie skończy.


Sprawdź! Zamów wycenę instalacji LPG do swojego samochodu


Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Robert Markowski
źródło: Emmegas



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.