08.08.2011

TECH Seria 500 - gazowy high-tech?

Firma LPGTECH rozbudowała ofertę sterowników do instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu do czterech serii, różniących się stopniem zaawansowania i przeznaczonych do konwersji samochodów o odmiennym poziomie skomplikowania technicznego. W krótkiej prezentacji najwyższy model, oznaczony liczbą 500.
REKLAMA
Sterownik TECH-516fot. LPGTECHSterownik TECH-516

Wszystkie sterowniki TECH dysponują zestawem cech dzielonych przez wszystkie modele. Należą do nich m. in.: trójwymiarowe, niezależne mapowanie wtrysku benzyny i gazu, komunikacja z układem diagnostyki pokładowej (OBD), automatyczna adaptacja TECH-drive, nie wymagająca według producenta ingerencji montażysty, autodiagnoza z funkcją wychwytywania nieprawidłowości w działaniu i błędów popełnionych podczas montażu czy zintegrowany czujnik ciśnienia i temperatury. Elektronika zawiadująca pracą instalacji jest także zabezpieczona przez usterkami elektrycznymi i przeciążeniami.

Obudowany wodoszczelnie w aluminium TECH 500 występuje w 3 odmianach: 504, 516 i 518, przy czym ostatnia cyfra wskazuje na liczbę cylindrów adaptowanego silnika. Sterowniki można łączyć w celu konwertowania jeszcze potężniejszych jednostek napędowych. Jak twierdzi producent, firma LPGTECH, istnieje nawet możliwość zestawienia ze sobą dwóch egzemplarzy typu 518 w celu przerobienia auta z 16-cylindrowym „sercem”. Gdyby ktoś zatem rozważał zakup Bugatti Veyrona, jedynego współczesnego samochodu z takim silnikiem, system już czeka.


Sprawdź! Zamów wycenę instalacji LPG do swojego samochodu


Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Robert Markowski
źródło: LPGTECH



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.