08.10.2012

TUR 6 - rogaty reduktor

Firma KME sukcesywnie odświeża i poszerza paletę oferowanych produktów. Do sprzedaży trafia właśnie nowy model reduktora, który jest mniejszy i lżejszy od swojego poprzednika, a jednak dysponuje co najmniej takimi samymi możliwościami. Czyżby parownik silny jak tur?
REKLAMA
Mały, chudy, ale byk!fot. KMETUR 6 - nowe dziecko rodziny produktów KME

TUR 6 przypomina z zewnątrz znany dotąd reduktor Silver, którego miejsce w gamie zresztą zajmuje. Na wyglądzie podobieństwa się nie kończą – nowicjusz, choć bardziej kompaktowy (142x130x82 mm), obsługuje silniki o takiej samej mocy, jak model ustępujący, czyli maksymalnie 150 kW (204 KM). Producent chwali się, że zachowanie wydajności pomimo zmniejszonych wymiarów udało się uzyskać dzięki opracowaniu na nowo sposobu poprowadzenia kanałów w korpusie parownika, i to zarówno po stronie wodnej, jak i gazowej.

Na tym innowacje się nie kończą. TUR 6 ma wbudowany klapkowy zawór regulacyjny, którego zadaniem jest ochrona urządzenia (oraz zasilanej przezeń listwy wtryskowej) przed zawartymi w autogazie zanieczyszczeniami. Czysty reduktor ma odwdzięczać się bezawaryjną, stabilną pracą w dłuższym okresie czasu. Ciśnienie gazu na wyjściu z parownika można regulować w zakresie 0,9-1,6 bara. TUR 6 jest wyposażany w zewnętrzny elektrozawór z wbudowanym filtrem. Nowość od firmy KME już w sprzedaży!


Sprawdź! Zamów wycenę instalacji LPG do swojego samochodu


Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Robert Markowski
źródło: KME



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.