30.10.2009

greenADD - smaruje na zielono

Na polskim rynku pojawił się niemiecki lubryfikator greenADD, chroniący zawory i ich gniazda oraz zapobiegający osadzaniu się zanieczyszczeń na elementach silnika. A to, zdaniem producenta, nie koniec zalet.

REKLAMA
kit GreenADDJ.A.K.kit GreenADD

Pełna lista „zasług” tego specyfiku jest dość długa i obejmuje:
- oczyszczanie i smarowanie nagrzanych i wysuszonych ścian zaworów, zapewniając utrzymanie normalnego poziomu chłodzenia gniazda zaworu;
- ułatwianie uruchamiania silnika;
- zmniejszanie rozmiarów problemu, jakim jest wypalanie gniazd zaworów;
- redukowanie gromadzącego się nagaru - powodu wypalania się zaworów i gniazd;
- oczyszczanie wszystkich partii cylindra i kontrolowanie ilości gromadzącego się nagaru, jak również zapobieganie powstawaniu nowego nagaru;
- usuwanie i kontrolowanie ilości nagaru gromadzącego się na tłokach oraz na pierścieniach tłoków;
- utrzymywanie niskiego poziomu emisji spalin (niski poziom zawartości tlenku węgla w spalinach);
- redukowanie kosztów napraw wszystkich partii cylindra, w których osadza się nagar;
- zmniejszanie zużycia elementów silnika;
- redukcja zużycia paliwa.

Według danych dystrybutora, greenADD jest szczególnie polecany do samochodów japońskich i do Fordów wyprodukowanych po 2000 r. W zestawie znajduje się pojemnik z dozownikiem, stelaż mocujący wraz z akcesoriami, instrukcja oraz 500 ml płynu lubryfikującego.


Sprawdź! Zamów wycenę instalacji LPG do swojego samochodu


Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Robert Markowski
źródło: J.A.K.



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.