23.08.2016
Pytanie o eksploatację instalacji.

Audi A4 (1999), 1.8 T 150 KM (110 kW)

instalacja: Lovato
reduktor: Lovato
wtryskiwacze: Lovato

Pytanie:

Hi,

Jestem świeżo po montażu instalacji LPG LOVATO Smart w Aucie Audi A4 silnik: ANB - 1.8T 110 kW/150 KM.

Auto od samego początku, począwszy od jazdy testowej przy prędkości około 130 km/h przełącza się na PB (4-5 bieg, obroty w granicach 4000, sporadycznie się to dzieje na 3 biegu).

Na postoju mogę gazować bez problemu do "odcięcia" na LPG.

Ostatnio miałem dłuższa podróż, bo około 1100 km. Udało mi się kilka razy rozpędzić auto do 170 km/h.
Dolegliwość występuje przy każdym stanie gazu w butli.

Wydaje mi się, że jadąc pod górkę potrafi przełączyć już przy 110 km/h, gdzie kilka minut później jadąc z górki rozpędzę się do 180 km/h.

W warsztacie gdzie to montowali nie potrafią usunąć tej usterki.

Instalator na moje polecenie zamontował rurki miedziane 8 mm, przy których lekko jest zauważalna poprawa - mianowicie z górki mogę osiągnąć lepsze wyniki.

Co mogę jeszcze zasugerować, że jest do poprawy?

Z góry dziękuję za pomoc

Praktyk:

W celu prawidłowego wytypowania przyczyny takiego zachowania instalacji LPG konieczna jest diagnostyka przeprowadzona podczas próby drogowej.To pozwoli zaobserwować technikowi który parametr powoduje przełączenie na benzynę. Możliwe przyczyny to np: spadek ciśnienia gazu, spadek temperatury reduktora, zbyt długie czasy wtrysku gazu.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.