26.11.2015
Który samochód wybrać do LPG?

Audi A4 (2008), Honda Accord (2007), Opel Insignia (2010)?

Samochody:
- Audi A4 2008 r., Avant 1.8T 163 KM (120 kW)
- Honda Accord 2007 r., 2.0i 155 KM (114 kW)
- Opel Insignia 2010 r., 1.8 140 KM (103 kW)

Praktyk:

Wszystkie samochody z tego zestawienia mogą być z powodzeniem dostosowane do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Nieco lepszym wyborem wydaje się Audi z silnikiem 1.8T (163 KM). Z uwagi na hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu nie wymaga on stosowania lubryfikacji gniazd zaworowych.

Silniki Hondy i Opla z uwagi na regulowane ręcznie luzy zaworowe, które należy okresowo (zgodnie z wymaganiami producenta) sprawdzać i ewentualnie korygować ich wartości, wymagają montażu układu lubryfikacji gniazd zaworowych (w przypadku systemu IV generacji). Zastosowanie w nich instalacji V generacji powoduje, że dodatkowa lubryfikacja nie jest wymagana.

 

Do tych samochodów pasują instalacje:
AGIS, BRC, Elpigaz, KME, Landi Renzo, Lovato, LPGTECH, Optima, Prins, STAG, Tartarini, Vialle, Zavoli, Zenit.



Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.