14.02.2012
Pytanie o eksploatację instalacji.

Auto podczas zmiany biegów (2,3,4,5) nagle

samochód: Seat Cordoba 2000 r. | 60 KM
instalacja: BRC
typ instalacji: wtrysk gazu, sekwencyjna
reduktor: BRC

Pytanie

Problem jest dokładnie taki jak w tytule. Wczoraj byłem z wizytą w serwisie gdzie inst. była montowana (inst. na gwarancji) i do tego momentu "przytrzymywało" auto tylko na 2 biegu! Serwisant stwierdził, że to problem z ciśnieniem gazu, wiec podłączył inst do komputera. Po wszystkim stwierdził, że wszystkie parametry są idealne i że problem już się nie powinien pojawić. Dodal, że inst. BRC są właściwie bezobsługowe i że są tak dobre że to musiał być jedynie incydent! W ogóle jakiś miesiąc temu wymianiałem listwę wtrysków (jakąś inną wstawili, poprawioną przez producenta) bo strasznie szarpało i auto nie miało takiej mocy jak na benzynie - wymiana pomogła. Wracajac do problemu, w trakcie powrotu do domu (50km) auto szło jak złoto, juz nawet delikatnie nie szarpało przy delikatnym dodawaniu gazu (głównie na 3 i 4 biegu) jak to miało miejsce przed regulacją. Niestety po około 40 km i zmianie biegu na 3 problem powrócił!! I nie "przytrzymywalo" auta tylko na 2 biegu tylko tak jak w tytule już na wszystkich, plus oczywiście nagłe gaśnięcie przy dojeżdrzaniu do skrzyżowania. Ostatnie 10 km do domu to było prawdziwe piekło!! Proszę o fachową pomoc!!! Dodam jeszcze, że przewody wysokiego napięcia wymieniane były ok. 6 tys km temu, świece ok. 8 tys km temu, gaz tankuje na stacjach ORLEN, filtry gazu wymieniane ok 5 tys. km temu. POMOCY!!!

Praktyk:

Z Pana opisu usterki mogę wnioskować, iż problem może leżeć po stronie układu ogrzewania reduktora (podłączony on jest do układu chłodzenia auta). Jednak by prawidłowo zdefiniować usterkę konieczne jest wykonanie diagnostyki podczas próby drogowej wówczas gdy występują objawy.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.