10.09.2010
Pytanie o eksploatację instalacji.

BMW 325 TI COMPACT SPADEK MOMENTU OBROTOWEGO i MOCY e46- normalne?

samochód: BMW Seria 3 2002 r. | 24V | Zmienne fazy rozrządu VANOS, moc 192, Przebieg 125 tys
typ instalacji: wtrysk gazu, sekwencyjna

Pytanie

Witam , Mam następujący problem : Posiadam BMW bardzo zadbane , przebieg 125 tys , 325 TI moc 192 konie . Założyłem do niego gaz BRC (chciałem Prinsa ale powiedzieli, że nie ma sensu przepłacać). Przed założeniem instalacji byłem na hamowni aby sprawdzić stan auta i porównać sobie specyfikacje przed i po założeniu gazu: dołącze wynik w załączniku. Ale do sedna: auto co widać w załączniku za nim je zagazowałem już przy 1 700 obrotów ma prawie cała moc i moment ponad 200 NM. Po instalacji auto osiąga ten moment dopiero przy 4000 obrotów i to jest odczuwalne... i bardzo mnie to boli ponieważ właśnie ten zakres obrotów mi jest potrzebny. Co mnie jeszcze bardzo zastanawia to fakt, że po przełączeniu na benzyne auto ma ta samą specyfikacje i też późno łapie ten moment ale ma tą samą moc i monent maxymalny co kiedyś ?! O co w tym chodzi ?? Ja z tego nic nie rozumiem > czy ktoś coś takiego widział ?? Jaki powód ? Ja straciłem jakieś 25% momentu a to raczej trochę dużo... Gazownicy powiedzieli, że to kwestia regulacji ale w takim razie czemu po przełączeniu na benzynke też słabo ciągnie? Auto już regulowałem i teraz pali mi przy ostrej jeździe 24/100!! A przy economic 15/100. Widziałem wyniki innych bumek po gazowaniu i NIGDY aż takiej róznicy ale chcę wiedzieć jakie mogą być przyczyny. Proszę o pomoc !Intalacjia BRC Sequent plug and drive i wszystko inne tez BRC wtryski Itp Zbiornik 23 litry koło zapasowe załącznik na http://www.gazeo.pl/forum_lpg_cng/viewtopic.php?t=1094pozdrawiam

Praktyk:

Te silniki BMW posiadają bardzo rozbudowaną adaptacje nie tylko odnośnie składu mieszanki, ale również zmiennych faz rozrządu. Sytuacja taka może mieć miejsce, gdy nie właściwie jest przeprowadzona kalibracja instalacji LPG. Poprawność działania na benzynie wróci do normy, gdy cofniemy wszystkie adaptacje silnika i pojeździmy na benzynie lub czasami udaje się uzyskać ten efekt samą jazdą na benzynie (bez konieczności cofnięcia adaptacji przy pomocy odpowiedniego programu do BMW). Jeżeli wszystko wróci do normy wówczas należy dokładnie przeprowadzić kalibrację systemu LPG (najłatwiej i najbardziej precyzyjnie można to wykonać na hamowni podwoziowej).




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.