28.02.2015
Pytanie o eksploatację instalacji.

BMW Seria 5 (1995), 520i 2.0 L6 150 KM (110 kW)

instalacja: KME
reduktor: KME
wtryskiwacze: Valtek

Pytanie:

Witam,

Diagnostyka komputerowa wykazała brak ciśnienia gazu. Problem występuje tylko po osiągnięciu temperatury 90ºC. Rozłączanie ręcznie kabla zasilającego zawór objawia się typowym sygnałem braku gazu. W trakcie jazdy nie słychać przełączenia elektrozaworu, auto przechodzi na PB ponowna próba załączenia przełącznikiem powoduje słyszalne załączenie elektrozaworu, ale nie włączy się gaz. Wyłączenie silnika i ponowne uruchomienie i gaz OK. Po jakimś czasie to samo. Pomiar oporności cewki nic nie wniósł nowego 11 Ω, napięcie zasilania OK. Czyżby cewka się nagrzewała i na moment puszczała elektrozawór?

Praktyk:

Powodem takiego zachowania instalacji LPG może być uszkodzony czujnik ciśnienia gazu.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.