02.04.2011
Jaką instalację LPG wybrać?

Błąd p 1351 po instalacji LPG

samochód: BMW Seria 5 2001 r. | 24V | benzyna automat 231ps
typ instalacji: wtrysk gazu, sekwencyjna

Pytanie

Witam, mam mały problem.Dziś odebralem autko od gazowników i nie działa kontrolka od gazu, pokazuje ile jest w zbiorniku (wymienią ją w przyszłym tyg). Tym się nie martwię bo zrobić to muszą ale głównym problemem jest to, że:gdy wcisnę pedał do dechy (kick down) auto redukuje do najniższego możliwie biegu i zaczyna przyspieszać i normalnie na benzynie leci do 6500 obrotów, na gazie też lecz czasami dojdzie do 5500 i zmieni bieg i zapala się check engine, silnki nie pracuje równo.Robi się tak tylko jak przyspieszam z pedałem w podłodze i obroty rosną do maxymalnych wartości. Jak będę jechał spokojnie lub zgaszę auto i odpalę ponownie - kontrolka znika.Podpieli mi pod kompa i pokazuje bląd p1351, że niby gubi zapłon na 5 cylindrze. Powiedzieli mi, że to mogą być świece lub fajki do świec.Pytanie moje czym to może być spowodowane? Czy może być też przyczyną niewydajność reduktora lub wtrysków??? Czy rzeczywiście świece lub fajki??? Instalacja posiada smarowanie gniazd zaworów.Nie jestem pewien jakie ma wtryskiwacze i reduktor.

Praktyk:

Raczej małoprawdopodobna jest usterka układu zapłonowego, gdyż objaw występowałby również przy rozpędzaniu auta kiedy pedał gazu nie jest wciśnięty do oporu. Gdy zjawisko występuje tylko przy wciśniętym do oporu pedale gazu i w górnych prędkościach obrotowych powodem najczęściej jest dawka paliwa, często jest to zbyt duża dawka, a nie jak się wydawać by mogło zbyt mała.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.