23.04.2011
Pytanie o eksploatację instalacji.

Brak wolnych obrotów po wystrzale z LPG i po zablokowaniu membrany pod filtrem powietrza

samochód: Mercedes W124 E 1990 r.

Pytanie

Witam serdecznie, Problem polega na tym, iż na wolnych obrotach nastąpił wystrzał i zgasło auto. Nie dało się go uruchomić ani na LPG ani na benzynie. Na forach wyczytałem, że mogła się zablokować membrana pod obudowa filtra powietrza i u mnie to nastąpiło. Po odblokowaniu tej membrany auto już zapala ale nie mam wolnych obrotów. Jak puszcze gaz to silnik po prostu gaśnie. Ale jak dodaje gaz to obroty wzrastają tylko jest przy tym taki dziwny głuchy odgłos. Zaznaczam, że dolot powietrza do filtra jest zatkany i wcześniej chodził tak bez problemu. Auto kupiłem 2 miesiące temu. Jak rozebrałem obudowę filtra to zauważyłem, że cylinder nad membraną a pod obudową filtra była przykręcona tylko na jednej śrubę i przykręciłem jak powinno być i może tym samym uszczelniłem to i ta zatkana obudowa filtra przeszkadza że silnik nie dostaje powietrza? Proszę o pomoc. Nie podałem więcej danych bo jak wspomniałem auto w moich rekach jest od niedawna i nic o nim nie wiem. Ale widzę, że pod maską jest pokombinowane. Nie przeszkadzało mi to jak auto chodziło jak zegarek.

Praktyk:

Membrana, która się zablokowała to klapa spiętrzająca przepływomierza mechanicznego i służy ona do bardzo dokładnego określenia dawki benzyny. Potrzebna zatem jest bardzo precyzyjna jej regulacja. W silnikach tych przy wystrzale zdarza się również, że wypadnie przewód od regulatora biegu jałowego do gumy pod rozdzielaczem paliwa. Proponuję więc zacząć od sprawdzenia szczelności w/w przewodu (całego układu ssącego).




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.