17.05.2016
Jaką instalację LPG wybrać?

Chevrolet Kalos (2005), 1.4 (94KM)


Uwagi pytającego:

Samochód obecnie ma fabryczną instalację Koltec Necam GSI IV generacji (przejechane 150 tys. km). W serwis instalacji włożyłem już grubo ponad 1000 zł, a instalacja wciąż nie chodzi tak, jak powinna. Rozważam zmianę instalacji. Mam wybór pomiędzy Lovato (prawdopodobnie EastFast) lub Elpigaz (nie wiem dokładnie jaka). Zarówno jeden mechanik (od Lovato), jak i drugi (od Elpigaz) proponują wymianę "przodu" z zachowaniem butli i przewodów doprowadzających. Koszt to około 1800 zł w obydwu przypadków. Którą z wyżej wymienionych instalacji powinienem wybrać?

Praktyk:

Wszystkie wymienione instalacje będą dobrzę współpracowały z silnikiem Chevroleta 1.4 16V. W przypadku tego samochodu nie trzeba stosować instalacji bardzo wyszukanych. Można w nim zamontować także inne oferowane na rynku instalacje IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Proszę także zwrócić uwagę na warunki gwarancyje i dostępność serwisu. Szczególnie jeśli samochód dużo porusza się po kraju może to mieć znaczenie (liczba warszatów na terenie Polski i uznawanie w sieci warsztatów gwarancji na instalację).

Do tego samochodu pasują instalacje:
AGIS, BRC, Elpigaz, KME, Landi Renzo, Lovato, LPGTECH, Optima, Prins, STAG, Tartarini, Vialle, Zavoli, Zenit.



Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.