20.03.2015
Pytanie o eksploatację instalacji.

Chrysler Grand Voyager-Voyager (1993), 3.3 V6 (150KM)

instalacja: BRC
wtryskiwacze: Keihin

Pytanie:

Witam.

Od kilku dni mam problem z tym, że wybija mi bezpiecznik 15A w zasilaniu mojej instalacji. Niekiedy jeżdżę kilka 2 dni bez problemu, a np. dzisiaj po każdorazowej wymianie bezpiecznika i przełączeniu na gaz od razu następowało zwarcie. Po sprawdzeniu miernikiem okazało się, że elektrozawór na reduktorze jest sprawny, ale rzecz ciekawa, że po odłączeniu zasilania od czujnika temperatury bezpiecznik sprawny, po podłączeniu zasilania do czujnika, na odpalonym silniku i przełączeniu w pozycję gaz bezpiecznik został spalony. Jednak po kolejnej wymianie bezpiecznika i odpaleniu auta udało się przejechać około 30 km i znowu wypalony bezpiecznik i auto gaśnie, po odpaleniu na benzynie nie ma żadnego problemu. Stąd moje pytanie, czy powodem tego może być uszkodzony czujnik temperatury gazu na reduktorze? Czy też któryś z elektrozaworów? Będę wdzięczny za odpowiedź.

Pozdrawiam

Praktyk:

Mało prawdopodobne żeby uszkodzenie czujnika temperatury reduktora było powodem przepalania bezpiecznika, czujnik nie wymaga zasilania 12 V, a temperatura jest odczytywana zarówno podczas pracy na gazie jak i na benzynie. Ponieważ przepalanie bezpiecznika jest nieregularne podejrzewam uszkodzenie wiązki elektrycznej.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.