15.03.2015
Pytanie o eksploatację instalacji.

Chrysler Voyager (1997), 2.4 SE 150 KM (110 kW)

instalacja: Koltec
reduktor: Necam-Koltec
wtryskiwacze: Koltec

Pytanie:

Reduktor po regeneracji, czysty, ciśnienie ustawione, rozdzielacz czysty, silnik krokowy nowy, ciśnienie na rozdzielaczu ustawione.

Objawy: nierówna praca na wolnych obrotach, brak mocy, opornie wchodzi na obroty, po odłączeniu przewodu podciśnienia od parownika lub jego zaciśnięciu obroty wyrównują się, dobrze wchodzi na obroty ale podczas jazdy również brakuje mu mocy. Na benzynie nie mam takiego problemu. Po "kluczykowaniu" odczytywałem błąd stwierdzający ubogą mieszankę. Nie wiem co powoduje, że jest różnica w obrotach silnika po odłączeniu przewodu podciśnienia. Parownik jest bardzo czysty, rozdzielacz również, membrany miękkie. Silnik dobrze się uruchamia również na zimno. Nie wiem gdzie mam szukać przyczyny.

Praktyk:

Opisane objawy mogą wskazywać na uszkodzenie reduktora (przedostawanie się gazu przewodem podciśnienia do kolektora ssącego).

W tego typu instalacjach gazowych specjalizuje się firma Auto-Gaz Holandia




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.