05.01.2016
Pytanie o eksploatację instalacji.

Citroën C5 (2006), 1.8 16V 1.7 125 KM (92 kW)

instalacja: BRC
reduktor: BRC

Pytanie:

Witam.

Od kilku dni przełączenie z PB na LPG następowało po ok. 7 km - warunki - mróz od -8 do -14ºC. Inną porą roku odbywało się to pomiędzy 3 a 4 kilometrem od ruszenia. Dziś przy mrozie -14ºC w ogóle nie przełączył się na gaz pomimo, że w zbiorniku było ok. 10 litrów LPG (zatankowałem - stąd orientacyjna ilość). Co może być przyczyną takiego stanu? Dodam jeszcze, że wciąż mam zapaloną kontrolkę silnika i wskazania błędu - antipollution foulty. Pół roku temu wymieniono w instalacji filtry i dokonano regeneracji reduktora. Według "gazowników" zastosowane wtryski są za małe do mocy silnika ale nie wpływają na jego pracę, zużycie LPG itp.

Z góry dziękuję za podpowiedź.

Praktyk:

Powodem takiego zachowania instalacji może być niewydolny układ chłodzenia (grzania reduktora). Jedną z najbardziej prozaicznych przyczyn może być zbyt mała ilość płynu chłodzącego.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.