02.12.2009
Pytanie o eksploatację instalacji.

Cut-off i bezwładność TPS na biegu jałowym w Bingo-M

samochód: Volkswagen Passat 1995 r. | 8V | 66 kW
typ instalacji: zwykła, podciśnieniowa

Pytanie

Serdecznie witam. Co jest sygnałem, który włącza funkcję cut-off w sterowniku LPG Bingo-M - spadek obrotów silnika czy spadek napięcia TPS poniżej 2 V, czy może też spadek obrotów w przedziale otwarcia przepustnicy dającego napięcie sygnału TPS poniżej 2 V - i jaki jest czas załączenia tej funkcji od momentu otrzymania sygnału? Czy bezwładność TPS na biegu jałowym ma jakiś związek z funkcją cut-off, jeśli nie - to z jaką funkcją Bingo-M ma ona związek, jeśli z żadną - to jakiemu celowi służą zmiany tego parametru od 0,04 do 0,4 V w zakładce „Konfiguracja” Bingo-M? Jakie jest optymalne ustawienie bezwładności TPS na biegu jałowym w Bingo-M współpracującym z Bosch Mono Motronic MA 1.3 w Passacie 1,8 ADZ? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

Praktyk:

W instalajach II generacji funkcja cut-off jest bardzo "wolna", dlatego stosuje się ją tylko autach które tego wymagają. Załączana jest spadkiem obrotów w przedziale otwarcia przepustnicy dającego napięcie poniżej 2V. Bezwładność TPS na biegu jałowym ma związek tylko ze sterowaniem silnikiem krokowym w zakładce "OPCJE". Bezwładność TPS ustalamy w przypadku MOTRONICA MA 1.3 porównując napięcie na biegu jałowym z wyłączonymi wszystkimi odbiornikami z napięciem przy maksymalnie obciążonym biegu jałowym. Różnice jakie zaobserwujemy to właśnie bezwładność TPS na biegu jałowym.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.