12.07.2010
Pytanie o eksploatację instalacji.

Czy mam reduktor (parownik) ?

samochód: Volkswagen Passat 1999 r. | 20V | 125
typ instalacji: wtrysk gazu, sekwencyjna

Pytanie

Witam,Zakupiłem niedawno Volkswagena Passata z instalacją LPG Firmy BRC - sekwencja. Poprzednio jeździłem Punciakiem z gazem drugiej generacji gdzie pamiętam, że co pewien czas musiałem w parowniku (reduktorze) odkręcać śrubkę by spuścić oleisty syf z gazu. Zastanawiam się gdzie i czy w ogóle w instalacji z sekwencją jest parownik (reduktor) ? Poza tym mam pytanie, co ma wpływ na tak duże spalanie gazu 15 l ! w mieście. Czy przyczyną takiego spalania może być filtr gazu, który ma 25 tys przejechane?

Praktyk:

W większości instalacji IV generacji (sekwencyjnych) są typowe reduktory (parowniki). Natomiast nie ma opcji spuszczania kondensatu. Na zużycie gazu, jak również benzyny ma wpływ bardzo wiele czynników np.: sprawność silnika, czystość filtra powietrza, stan świec zapłonowych, sprawność układu hamulcowego (blokowanie kół), prawidłowa geometria układu jezdnego i chyba najważniejsze i przy okazji najtrudniejsze do zweryfikowania czy oceny - technika jazdy.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.