20.05.2011
Pytanie o eksploatację instalacji.

Dlaczego gaśnie na zimnym silniku na LPG ? Na PB jest ok.

samochód: Audi 80 1994 r. | 10V | 133 KM NG sedan
instalacja: Lovato
typ instalacji: zwykła, podciśnieniowa
reduktor: Tomasetto

Pytanie

Witam serdecznie.Mam problem ze swoją AUDI.Instalacja II generacji. *Dolot szczelny.*Parownik Tomasetto 100 HP regenerowany (membrany z Allegro podobno oryginalne.)*Świece 2 miesięczne BOSCH*Przewody WN 4 miesięczne.*Gaz wyregulowałem wczoraj.*Filtr gazu zmieniony 2 mies temuWADY:*Dużo pali.*Rano zapalam na gazie, zapali i jak nie będe trzymał nogi na gazie to zgaśnie od razu. Nie trzyma obrotów.Podczas zmiany biegów przygasa i szybko trzeba zmieniać.*Przejądę tak aż się zagrzeje do 50-60 st to juz trzyma obroty. Poniżej gaśnieNA BENZYNIE JEST OK. PALI JEŹDZI , TRZYMA OBROTY.* Płn chłodzący mam w normie wiec gaz nie zamarza....Nie wiem już czujnik jakiś czy co.....Parownik wszystkie uszczelki 3 zmieniałem, syf ten wyczyściłem.....Proszę o pomoc co mogę sprawdzić lub co wyregulować, ewentualnie wymienić.....Dziękuję.

Praktyk:

Regeneracja reduktora to nie tylko wymiana membran i wyczyszczenie brudu. Ważna jest również kontrola poprawności funkcjonowania poszczególnych stopni rozprężania. Możliwe, że na zimnym silniku parownik nie redukuje ciśnienia na pierwszym stopniu, a w konsekwencji powoduje zalewanie silnika gazem.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.