22.01.2012
Pytanie o eksploatację instalacji.

Dlaczego strzela?

samochód: Daewoo Nubira 2000 r. | 16V
typ instalacji: inna
reduktor: Tomasetto

Pytanie

Dodatkowe dane: Układ elektroniczny AP 60U Autronic.Przy wolnej jeździe auta (na zakrętach na ulicy) gdy obroty silnika są za niskie w stosunku do stopnia otwarcia przepustnicy gazowej, dodanie gazu przy niskich obrotach zamiast powodować przyspieszenie powoduje wystrzał. Jeśli zadbam o to, aby silnik nie wytracił obrotów, dodając gazu i lekko wysprzęglając, nie pojawia się strzelanie (w wydechu?). Taka sytuacja jest tylko przy jeździe na gazie. Czy te strzały są groźne dla silnika i czy jak się ich pozbyć? Podobno pomoże diagnostyka przewodów zapłonowych i świec (te są nowe). Proszę o poradę. Edward.P.S. Doszedłem do perfekcji i wystrzał mogę wywołać na zwołanie, a więc jest to sytuacja powtarzalna.

Praktyk:

Zachowanie takie najczęściej jest spowodowane usterką układu zapłonowego. Sama wymiana świec i przewodów nie musi rozwiązać problemu. Przyczyna może leżeć w cewce zapłonowej lub czujniku położenia wału ewentualnie samej regulacji przerw na świecach.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.