06.11.2010
Pytanie o eksploatację instalacji.

Dolot powietrza

samochód: Fiat Bravo 1996 r. | 16V | 103KM
typ instalacji: zwykła, podciśnieniowa

Pytanie

Chciałbym się zapytać Eksperta jak najlepiej zrobić poprawny dolot powietrza, gdyż oryginalny daje zbyt dużo powietrza wówczas auto przy większej prędkości wrzucone na ’luz’ gaśnie, obecnie mam odczepiony częściowo dolot do filtra powietrza i jakoś sobie radzi, ale niestety ma dziury miedzy 3-4 tyś. a powyżej 5 tyś. obrotów się wkręca, więc bardzo bym chciał poznać jak zrobić odpowiedni dolot. Bardzo będę wdzięczny za odpowiedź :)

Praktyk:

Dolot powietrza powinien być tej samej średnicy co fabryczny, wlot jednak powinien być skierowany do tyłu auta tak by pęd powietrza, gdy pojazd jest w ruchu nie był "wdmuchiwany" do układu ssącego. Natomiast jeżeli chodzi o dławienie, to jest ono zależne od miksera.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.