20.12.2015
Który samochód wybrać do LPG?

Fiat Croma (2009), Fiat Bravo (2008):1.4 T-Jet 16V 120 KM (88 kW), 1.4 T-Jet 16V 150 KM (110 kW)?

Samochody:
- Fiat Croma 2009 r., 1.8
- Fiat Bravo 2008 r., 1.4 T-Jet 16V 120 KM (88 kW)
- Fiat Bravo 2008 r., 1.4 T-Jet 16V 150 KM (110 kW)

Praktyk:

Wszystkie samochody marki Fiat z tego zestawienia można z powodzeniem dostosować do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Nieco lepszą propozycją wydają się jednak silniki rodziny T-Jet, ponieważ nie wymagają stosowania lubryfikacji.

Silnik 1.8 16V (140 KM) stosowany w Cromie z uwagi na regulowane ręcznie luzy zaworowe wymaga zastosowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych (w przypadku instalacji IV generacji). Jeśli do jego zasilania będzie użyty system V generacji lubryfikacja nie jest potrzebna.

Do tych samochodów pasują instalacje:
AGIS, BRC, Elpigaz, KME, Landi Renzo, Lovato, LPGTECH, Optima, Prins, STAG, Tartarini, Vialle, Zavoli, Zenit.



Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.