17.02.2015
Pytanie o eksploatację instalacji.

Fiat Palio Weekend (1998), 1,4

instalacja: Lovato
reduktor: Lovato

Pytanie:

Witam,

Mam problem z przełączeniem na gaz. Samochód do tej pory przełączał się gdy temperatura silnika wzrosła do 30ºC i po podniesieniu obrotów silnika powyżej 2000 obr./min. Silniczek krokowy został wymieniony na potencjometr mechaniczny, więc tutaj problemu raczej nie ma.

Jaka może być przyczyna?

Praktyk:

Domyślam się, że w momencie przełączania na gaz silnik gaśnie w sytuacji gdy jest wyeliminowany silniczek krokowy?

Powodem takiego zachowania może być niewłaściwa dawka gazu (zbyt duża lub zbyt mała). Za to odpowiada reduktor. Kolejną z możliwych przyczyn może być brak dostarczenia LPG do silnika, spowodowany przez zacięcie któregoś elektrozaworu gazowego.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.