30.11.2015
Który samochód wybrać do LPG?

Ford C-MAX (2013), Toyota Auris (2013), Renault Mégane (2015)?

Samochody:
- Ford C-MAX 2013 r., 1.6 Ti-VCT 125 KM (92 kW)
- Toyota Auris 2013 r., 1.33 Dual VTT-i 99 KM (73 kW)
- Renault Mégane 2015 r., Grandtour 1.6 16V 110 KM (81 kW)

Praktyk:

Silniki wszystkich samochodów z tego zestawienia mogą być z powodzeniem zasilane LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Jednostki napędowe Toyoty i Renault mają hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu i nie wymagają stosowania lubryfikacji gniazd zaworowych. Natomiast silnik Forda z uwagi na ręcznie regulowane luzy w układzie rozrządu w przypadku zastosowania systemu IV generacji wymaga zamontowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych. Zastosowanie w nim systemu V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.

Bez względu na rodzaj zastosowanego gazowego układu zasilania silnik Forda wymaga okresowego (zgodnego z wymaganiami producenta silnika) sprawdzania i ewentualnie regulacji luzów zaworowych

Do tych samochodów pasują instalacje:
AGIS, BRC, Elpigaz, KME, Landi Renzo, Lovato, LPGTECH, Optima, Prins, STAG, Tartarini, Vialle, Zavoli, Zenit.



Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.