03.04.2014
Jaką instalację LPG wybrać?

Ford, VW, Toyota,

samochód: Volkswagen Passat 2008 r.

Pytanie

Prośba o pomoc. Wiem, że Mazda 6 II ma silniki z wtryskiem bezpośrednim. Silniki TSI też wtrysk bezpośredni. Valvematic chyba też. Czy, któryś z tych silników nadaje się do gazu, by bezproblemowo pracował? Szukam auta do zagazowania, którym chcę się cieszyć z 5 lat.

  1. Toyota Avensis III (2009 - teraz)
    • 1.6 Valvematic, 132 KM,
    • 1.8 Valvematic, 147 KM,
    • 2.0 Valvematic, 152 KM.
  2. Volkswagen Passat B6
    • 1.4 TSI, 122 KM,
    • 1.6 FSI, 116 KM,
    • 1.6i, 102 KM,
    • 1.8 TSI, 160 KM,
    • 2.0 FSI, 150 KM,
    • 2.0 i 16V, FSI 150 KM,
    • 2.0 TSI, 200 KM.
  3. Ford Mondeo IV
    • 1.6 Duratec, 120 KM,
    • 1.6 Duratec, 110 KM,
    • 1.6 EcoBoost, 160 KM,
    • 2.0 Duratec, 145 KM,
    • 2.0 Duratec, Flexifuel 145KM.

Praktyk:

Silniki Toyoty Valvematic to silniki z wtryskiem do kolektora ssącego, zatem wymienione przez Pana silniki: 1.6, 1.8 i 2.0 są można adaptować na gaz systemami IV lub V genracji. Z silników VW wymienionych przez Pana jedynie 1.6 MPI można adaptować na gaz na uniwersalnych systemach IV lub V generacji. W przypadku Forda silniki Duratec-a również są to silniki z pośrednim wtryskiem benzyny do kolektora ssącego, zatem poza silnikiem 1.6 Ecoboost można poddać je adaptacji na gaz na uniwersalnych kompletacjach systemów IV lub V generacji.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.