03.11.2015
Który samochód wybrać do LPG?

Honda Accord (2010), Mazda 6 (2010), Toyota Avensis (2011)?

Samochody:
- Honda Accord 2010 r., 2.0i 156 KM (115 kW)
- Mazda 6 2010 r., 2.0L MZR 147 KM (108 kW)
- Toyota Avensis 2011 r., 1.8 Valvematic 147 KM (108 kW)

Praktyk:

Silniki wszystkich samochodów z tego zestawienia można dostosować do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Dwa pierwsze pojazdy:

  • Honda Accord 2010 r., 2.0i 156 KM (115 kW),
  • Mazda 6 2010 r., 2.0L MZR 147 KM (108 kW),

z uwagi na regulowane ręcznie luzy zaworowe w przypadku zastosowania instalacji IV generacji wymagają zamontowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych. Zastosowanie w nich systemu V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.

Natomiast silnik Toyoty ma hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu i w związku z tym nie wymaga stosowania lubryfikacji.

Do tych samochodów pasują instalacje:
AGIS, BRC, Elpigaz, KME, Landi Renzo, Lovato, LPGTECH, Optima, Prins, STAG, Tartarini, Vialle, Zavoli, Zenit.



Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.