02.09.2015
Jaką instalację LPG wybrać?

Honda CR-V (2002), 2.0 i-VTEC 150 KM (110 kW)


Praktyk:

Stosowana w Hondzie CR-V jednostka napędowa 2.0 i-VTEC (150 KM) może być zasilana LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Z uwagi na regulowane ręcznie luzy zaworowe, przy zastosowaniu instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych. System V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji, ponieważ LPG w fazie ciekłej, które gwałtownie odparowuje w kanałach dolotowych odbiera ciepło od przepływającego powietrza, schładzając tym samym doprowadzaną do komór spalania mieszankę gazowo-powietrzną. Zwiększa to współczynnik napełniania oraz zmniejsza obciążenia cieplne układu zaworowego i głowicy silnika. Taki sam efekt uzyskujemy stosując układy lubryfikacji gniazd zaworowych, współpracujące z instalacjami IV generacji.

Do tego samochodu pasują instalacje:
AGIS, BRC, Elpigaz, KME, Landi Renzo, Lovato, LPGTECH, Optima, Prins, STAG, Tartarini, Vialle, Zavoli, Zenit.



Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.