06.03.2016
Jaką instalację LPG wybrać?

Honda CR-V (2005), 2.0 i-VTEC 150 KM (110 kW)


Uwagi pytającego:

Witam serdecznie, Czy do instalacji LPG dla Hondy CRV II 2.0 2005 rok jest niezbędnym założenie tzw. lubryfikatora. Ile osób tyle różnych opinii. Pozdrawiam i czekam na wiążącą odpowiedź.

Praktyk:

Silnik ten może być dostosowany do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Lubryfikacja jest konieczna w przypadku zastosowania instalacji IV generacji. System V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji. Lubryfikacja ogranicza recesję (zużycie) gniazd zaworowych, a w przypadku systemu V generacji, w którym LPG jest podawane w fazie ciekłej już sam gaz pełni rolę lubryfikatora i dlatego nie trzeba stosować dodatkowego układu lubryfikacji.

Niezależnie od tego czy zastosowano system IV generacji z lubryfikacją czy instalację V generacji (bez lubryfikacji) należy okresowo kontrolować (co 15-20 tys. km) i ewentualnie regulować luzy zaworowe w tym silniku.

Do tego samochodu pasują instalacje:
AGIS, BRC, Elpigaz, KME, Landi Renzo, Lovato, LPGTECH, Optima, Prins, STAG, Tartarini, Vialle, Zavoli, Zenit.



Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.