Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 10,9 tys. odpowiedzi

Honda CR-V (2005), 2.0 i-VTEC 150 KM (110 kW)

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.
czwartek 2015-06-18

Jaką instalację LPG wybrać?

Honda CR-V (2005), 2.0 i-VTEC 150 KM (110 kW)

Uwagi pytającego:

Czy instalacje V generacji firmy Icom są dobre jakościowo? Jak wypadają na tle Vialle? Jakie instalacje IV generacji są godne polecenia + jaki układ lubryfikacji. Proszę o wskazanie instalacji sortując od najlepszej (jakość i trwałość) do najgorszej.

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Piotr Złoty

Redaktor gazeo.pl

Z instalacjami V generacji firmy Icom, obecnie oferowanymi na naszym rynku nie mam większego doświadczenia. Kilka lat temu miałem okazję zamontować parę kompletacji tej firmy i przysporzyły one wielu problemów zarówno w zakresie regulacji jak i trwałości. Wtedy instalacje Vialle wypadały dużo lepiej. Jak wygląda sytuacja dzisiaj, trudno powiedzieć, bo nie montuję już Icoma.

Więcej bieżących informacji na temat instalacji Icom można znaleźć w artykule Przełom w technologii ICOM. Jeśli wierzyć jej przedstawicielom systemy te znacznie się zmieniły. Ponadto firma bardzo aktywnie działa na wymagającym rynku amerykańskim, co także może być potwierdzeniem pozytywnych zmian jaki nastąpiły w systemach LPG firmy Icom.

Jeśli chodzi o ranking instalacji IV generacji to trudno go stworzyć ponieważ poziom jakościowy poszczególnych systemów jest bardzo wyrównany. Mamy na rynku zarówno instalacje włoskie, które są obecne na rynku od początków branży LPG w Polsce i firmy holenderskie o legendarnej wręcz jakości. Z pewnością są to firmy z dużą tradycją, prezentujące bardzo wysoki poziom. Nie należy jednak zapominać o systemach polskich firm, które często są tak samo dobre, a w niektórych aspektach wręcz lepsze, bo uwzględniają w większym stopniu nasze warunki eksploatacji. Ponadto ceny instalacji polskich producentów są często niższe, dostosowane do polskich realiów.

W przypadku silnika Hondy 2.0 i-VTEC (150 KM) naprawdę można zastosować praktycznie każdą instalację sekwencyjną i wcale nie mus to być instalacja szczególnie wyszukana. Plusem zastosowanie systemu V generacji będzie brak konieczności stosowania lubryfikacji.

poniedziałek 2015-06-22

Kliknij na wybranego producenta aby dowiedzieć się więcej!

Do tego samochodu pasują instalacje:

    Zamów wycenę instalacji LPG i zobacz ile zaoszczędzisz
      ZAMEL Serwis
    Słowackiego 1
    21-500, Biała Podlaska
    Zamów wycenę




    Gazeo
    Zaloguj sie jako:
      Czytelnik
      Warsztat
      Producent
    Nie pamiętam hasła Załóż konto
    Ustawienia plików cookie