30.03.2015
Który samochód wybrać do LPG?

Honda CR-V (2010), Honda Accord (2010), Kia Cee`d (2012), Opel Astra (2011), Opel Insignia (2010)?

Samochody:
- Honda CR-V 2010 r., 2.0 i-VTEC 150 KM (110 kW)
- Honda Accord 2010 r., 2.0i 156 KM (115 kW)
- Kia Cee`d 2012 r., 1.4 CVVT 100 KM (74 kW)
- Opel Astra 2011 r., 1.4 Turbo 140 KM (103 kW)
- Opel Insignia 2010 r., 1.8 140 KM (103 kW)

Praktyk:

Pod kątem odporności głowicy podczas eksploatacji na gazie najlepiej wypada Opel Astra 2011 r., 1.4 Turbo 140 KM (103 kW) z hydraulicznie hydraulicznymi popychaczami w układzie rozrządu. Jego silnik może być zasilany LPG z zastosowaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Pozostałe, wymienione w zestawieniu, samochody są wyposażone w jednostki napędowe z ręcznie regulowanymi luzami zaworowymi. Do ich zasilania LPG można zastosować także większość oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej). Jednak decydując się na system IV generacji należy zamontować dodatkowy układ lubryfikacji gniazd zaworowych. Instalacja V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.

Do tych samochodów pasują instalacje:
AGIS, BRC, Elpigaz, KME, Landi Renzo, Lovato, LPGTECH, Optima, Prins, STAG, Tartarini, Vialle, Zavoli, Zenit.



Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.