13.04.2016
Pytanie o eksploatację instalacji.

Hyundai Tucson (2006), 2.0 2WD 141 KM (104 kW)

instalacja: BRC
reduktor: BRC
wtryskiwacze: BRC

Pytanie:

Po zatankowaniu i osiągnięciu prędkości 160 km/h następuje rzucanie silnika na wolnych obrotach. Po przejściu na benzynę problem znika. Załączam znów gaz, znów rozpędzam się do 160 i ponowny objaw dławienia się silnika na biegu jałowym. Po jakimś czasie check engine temperatury cieczy chłodzącej. Instalacja na gwarancji. Rok użytkowania 25 tys km

Praktyk:

Powodów takiego zachowania silnika podczas eksploatacji na gazie może być wiele. Niektóre z nich to np.usterka układu chłodzenia (uszczelka pod głowicą), brak prawidłowej wydajności pompy wodnej (zamrażanie elementów instalacji LPG), niewydajny reduktor (temperaturowo) lub np. złe włączenie reduktora w układ chłodzenia.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.