18.08.2014
Pytanie o eksploatację instalacji.

Landi Renzo IG1 przerzuca na PB

samochód: Volkswagen Golf 1999 r.
instalacja: Landi Renzo
typ instalacji: wtrysk gazu, sekwencyjna
reduktor: Landi Renzo
wtryskiwacze: Med

Pytanie

Witam,
Postanowiłem w koncu zająć sie problemem, ponieważ jest on bardzo irytujący w ostatnim czasie. Opiszę o co chodzi. Podczas jazdy na LPG na ciepłym i na zimnym silniku, gdy wcisnę sprzęgło to przełącza mnie na Pb i piszczy przełącznik gazu. Dźwięk jest podobny do tego kiedy brakuje gazu, jednak sygnał jest dłuższy. Zaznaczam że zbiornik jest pełen. Podczas jazdy nie mogę zmienić na LPG tylko muszę się zatrzymać i odpalić auto ponownie. Wtedy jest poprawnie, do momentu w którym znów nie wcisnę sprzęgła przy zmianie biegu. Podobnie się dzieje kiedy np. stoję na postoju i trochę gazuję. Wtedy znow piszczy. Cewki nowe. Przepływomierz wymieniłem ostatnio. Zauważyłem ostatnio, że obroty czasem potrafią falowac kiedy podjeżdżam do skrzyżowania.
Ktoś może wie co się dzieje? Parownik to IG1, naprawiany zestawem naprawczym. Wszystko dokładnie poskładane. Problem powrócił długo po naprawie reduktora
Auto: Golf IV 1.8T z 1999 roku

Praktyk:

Powodem takiego zachowania mogą być spadki ciśnienia na reduktorze. Przy założeniu, że reduktor pracuje prawidłowo należy obniżyć ciśnienie do powrotu w programie diagnostycznym do instalacji Landi Renzo, w tabeli ciśnień dostępnej pod zakładką "poziom gazu". Wcześniej dobrze jest przeprowadzić diagnostykę podczas próby drogowej tak by zaobserwować co się dzieje w czasie występowania objawu.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.