18.04.2014
Pytanie o eksploatację instalacji.

MAM PROBLEM Z GAZEM Mitsubishi Galant

samochód: Mitsubishi Galant 1998 r. | 16V
instalacja: Lovtec
typ instalacji: zwykła, podciśnieniowa
reduktor: Lovtec

Pytanie

Witam,

Potrzebuję fachowej pomocy. Mam Galanta VIII 2.0 16V, 136 KM ze zwykłą instalacją LPG 2-letnią. Wymieniłem w nim przewody wysokiego napięcia, świece, przepływomierz wraz z fitrem i obudową. Bo samochód raz mi strzelił na gazie i było falowanie obrotów i chodził w cały świat. Silnik na LPG pracuje teraz bardzo dobrze, trzyma obroty i śmiga fajnie. Tylko wystąpił ostatnio taki problem, że jak się jedzie na gazie i np. mocniej przyhamuje, albo przypuśćmy będzie się jechało 80 i zakręci się go do tych 5-6 tys. i wrzuci się na luz to obroty spadną do zera i samochód gaśnie. Myślę, że może być już to wina parownika, a wy jak myślicie?

Proszę o poradę. Może to jest jakaś drobnostka, pierdoła, ale bardzo uciążliwa i niebezpieczna. Wiem że ciężko tak powiedzieć nie widząc tego wszystkiego, ale myślę, że jakaś podpowiedź wskazówka dałaby mi nieco do myślenia.

Praktyk:

By ocenić czy objawy spowodowane są usterką reduktora może pomóc sprawdzian przeciągania auta na obrotach (w okolice 5-6 tys. obrotów) pod obciążeniem na różnych biegach od 1. do 3. Jeżeli objawy będą występowały bez względu na prędkość pojazdu, a związane będą z dużym obciążeniem (wciśnięcie pedału do końca i wrzucenie na luz) może to świadczyć o usterce reduktora, a w efekcie zalewaniu silnika gazem.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.