29.09.2015
Pytanie o eksploatację instalacji.

Mercedes 190 (1989), 2.0 E 118 KM (87 kW)

instalacja: BRC
reduktor: BRC

Pytanie:

Witam,

Od kilku dni męczę się z problemem wchodzenia na obroty motoru zasilanego LPG. Na benzynie wszystko ok. Na gazie nie wchodzi powyżej 3,5 tys. przy pedale gazu w podłodze lub mocniejszym wciśnięciu. Przy lekkim, stopniowym dodawaniu gazu można go wkręcić do 5 tys. ale powoli.

Stało się to z dnia na dzień. Filtr powietrza nowy, sitko w elektrozaworze czyste, filtr gazu nie mam, parownik BRC Tecno 100 kW regenerowany pierwszy raz 1,5 roku temu na oryginalnym zestawie, przejechane może 10 tys. km, register odkręcony prawie na full i bez poprawy. Wolne obroty elegancko trzyma, do 3,5 tysiąca jedzie dobrze, potem nagle przestaje ciągnąć motor. Gaz kiepskiej jakości? Pierwszy raz spotykałem się z taką sytuacją od kiedy mam auto.

Praktyk:

Powodem takiego zachowania instalacji może być ograniczenie wypływu gazu z reduktora spowodowane zacinaniem się zaworu gazowego na reduktorze, a to z kolei często jest spowodowane jego zabrudzeniem.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.