10.10.2015
Pytanie o eksploatację instalacji.

Mercedes 190 (1989), 2.0 E 118 KM (87 kW)

instalacja: BRC
reduktor: BRC

Pytanie:

Witam,

Niedawno pytałem czemu motor na LPG nie kręci się powyżej 3,5 tys. obr./min. przy przy przyspieszaniu, a nawet tylko mocniejszym wciśnięciu gazu. Otrzymałem odpowiedź żeby skontrolować elektrozawory - przeczyściłem wszystkie, zatankowałem gaz na innej stacji, ponownie wyregulowałem instalację i auto odżyło ... ale na tydzień.

Wczoraj zauważyłem że problem powrócił. Problem leży w instalacji LPG czy osprzęcie silnika?

Instalacja I generacji, także niczym nieuzależniona od elektroniki, czujników itd. Układ zapłonowy praktycznie nowy i sprawny, tylko cewka jest oryginalna jeszcze. Reduktor BRC Tecno 100 kW pierwszy raz regenerowany 1,5 roku temu na oryginalnym zestawie. Obroty na luzie trzyma ładnie, nie faluje, zbiera się dobrze do tych 3,5 tys. obr./min., a potem koniec, motor nie ciągnie.

Mam założony emulator PD-45 tzw. STOP KE-Jetronic. Pompa paliwa pracuje cały czas przy pracy silnika na LPG i benzyna cały czas krąży w układzie paliwowym. Czy ma to jakikolwiek wpływ na zaistniałą sytuację?

Praktyk:

Bardzo często powodem takiego zachowania na gazie przy reduktorach BRC Tecno są niedrożne kanały wewnętrzne reduktora.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.