Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 10,9 tys. odpowiedzi

Mercedes 190 (1989), 2.0 E 118 KM (87 kW)

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.
sobota 2015-10-10

Pytanie o eksploatację instalacji.

Mercedes 190 (1989), 2.0 E 118 KM (87 kW)

Pytanie:

Witam,

Niedawno pytałem czemu motor na LPG nie kręci się powyżej 3,5 tys. obr./min. przy przy przyspieszaniu, a nawet tylko mocniejszym wciśnięciu gazu. Otrzymałem odpowiedź żeby skontrolować elektrozawory - przeczyściłem wszystkie, zatankowałem gaz na innej stacji, ponownie wyregulowałem instalację i auto odżyło ... ale na tydzień.

Wczoraj zauważyłem że problem powrócił. Problem leży w instalacji LPG czy osprzęcie silnika?

Instalacja I generacji, także niczym nieuzależniona od elektroniki, czujników itd. Układ zapłonowy praktycznie nowy i sprawny, tylko cewka jest oryginalna jeszcze. Reduktor BRC Tecno 100 kW pierwszy raz regenerowany 1,5 roku temu na oryginalnym zestawie. Obroty na luzie trzyma ładnie, nie faluje, zbiera się dobrze do tych 3,5 tys. obr./min., a potem koniec, motor nie ciągnie.

Mam założony emulator PD-45 tzw. STOP KE-Jetronic. Pompa paliwa pracuje cały czas przy pracy silnika na LPG i benzyna cały czas krąży w układzie paliwowym. Czy ma to jakikolwiek wpływ na zaistniałą sytuację?

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Piotr Złoty

Redaktor gazeo.pl

Bardzo często powodem takiego zachowania na gazie przy reduktorach BRC Tecno są niedrożne kanały wewnętrzne reduktora.

poniedziałek 2015-10-12
Zamów wycenę instalacji LPG i zobacz ile zaoszczędzisz
  All-Gaz Piotr Nepelski
Zrębińska 76
28-230, Połaniec
Zamów wycenę




Gazeo
Zaloguj sie jako:
  Czytelnik
  Warsztat
  Producent
Nie pamiętam hasła Załóż konto
Ustawienia plików cookie