16.01.2015
Pytanie o eksploatację instalacji.

Passat B5 dusi się na większych obrotach (silnik 1,6 74 kW)

samochód: Volkswagen Passat 1996 r.
typ instalacji: wtrysk gazu, sekwencyjna

Pytanie

Witam,

Mam Passata B5, 98 r., pojemność 1.6 74 kW i gaz, sekwencję. Problem wygląda tak, że ostatnio myłem silnik po wymianie oleju i auto zaczęło się dusić, wymieniłem filtry gazu, świece, wszytko przedmuchalem i jest troszkę lepiej, ale przy większych obrotach dalej się dusi. Zauważyłem, że z jednego wtrysku odpadła plomba i się zastanawiam czy to coś znaczy, bo na dobrą sprawę powietrze się tam zbiera.

Wygląda to tak http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/images/poradnik-lpg/listwa-wtryskowa2.jpg, tylko ostatni wtrysk nie ma tej plomby/zaślepki, czy jak to się nazywa na końcu wtrysku od śrub.

Praktyk:

Zaślepka na wtryskiwaczach typu Valtec (takie Pan przedstawił w załączonym linku) to jedynie "plomba" regulacyjna producenta. Jej brak nie ma wpływu na funkcjonowanie wtryskiwacza, czy jego szczelność. By prawidłowo zdiagnozować duszenie na wyższych obrotach, konieczna jest diagnostyka przy użyciu odpowiedniego programu do instalacji gazowej przeprowadzona podczas próby drogowej.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.