14.01.2012
Pytanie o eksploatację instalacji.

Problem po wymianie reduktora i przełącznika

samochód: BMW Seria 5 1992 r. | 24V | 150km
typ instalacji: zwykła, podciśnieniowa
reduktor: Tomasetto

Pytanie

Witam. Przeszukałem cały internet w poszukiwaniu rad specjalisty, aż znalazłem i mam ogromną nadzieję, że expert w tym serwisie mi pomoże. Mam problem z przełączeniem się na gaz po wymianie reduktora I generacji na II generacji. Oraz przełącznika AUTRONIC AL700. Problem objawia się tym, że dioda zielona po włączeniu miga i nawet przy zwiększaniu obrotów nic się nie dzieje. Nie następuje przełączenie. Jeśli chodzi o reduktor to dojrzałem pewne różnice. Tzn w tym pierwszym miałem 3 "wtyczki elektryczne" a teraz w nowym Tomasetto mam tylko 2 (+ i -) i może to jest kluczem? Proszę o pomoc w tej sprawie...

Praktyk:

Powodem nieprzełączania na gaz może być brak odczytu z sondy temperatury lub brak odczytu prędkości obrotowej silnika. W celu zweryfikowania przyczyn konieczne jest podpięcie pod centralę AL 700 odpowiedniego programu diagnostycznego, na którym będzie widać, który z parametrów nie zezwala na przełączenie na gaz.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.