10.10.2009
Pytanie o eksploatację instalacji.

Problem z LPG

samochód: Audi 100 1991 r. | 5V | 115KM KAT

Pytanie

Witam po raz pierwszy na stronie. Piszę bo mam poważny problem z autem, mianowicie wszystko chodzi idealnie jak auto jest zimne, czyli rano odpala na tyk, pojeżdżę chwilę, aż się silnik zagrzeje, zgasze i zaraz potem mam problem z ponownym uruchomieniem (nie zawsze). Kombinowaliśmy z mechanikiem co to może być i NIC. W końcu kiedyś nie szło jechać bo silnik po odpaleniu nie wchodził na obroty i nie można było go przegazować, scholowałem auto do warsztatu i powiedział mi mechanik, żebym całkowicie odłączył gaz na przełączniku. Okazało się, że jak ręką odjął, problem znikł. Palił za każdym razem (jak przełącznik jest całkowicie wyłączony). Tylko to znaczy, że musiałbym jeździć na benzynie (więc po co mi instalacja LPG). Zastanawiam się, czy mają jakiś wpływ na działanie instalacji głośniki zamontowane w tylnej półce (może jakieś zakłócenia są z nich?) nad zbiornikiem, bo kupiłem auto bez głośników (sam je montowałem) i nie było problemu. Instalacja jest jakaś zwykła, nie wiem co to za model.

Praktyk:

Problemy z uruchamianiem ciepłego silnika i wejściem na obroty często są spowodowane uszkodzeniem lub silnym zabrudzeniem reduktora. Dotyczy to głównie instalacji II generacji. Po zgaszeniu auta część gazu wydobywa się z reduktora lecąc do silnika, co powoduje trudności z ponownym uruchomieniem i wejściem na wyższe obroty. Należy na początek sprawdzić, po zgaszeniu rozgrzanego silnika, czy reduktor odpowiednio odcina wypływ gazu. Sprawdzenie takie ze względów bezpieczeństwa należy wykonać w warsztacie zajmującym się instalacjami LPG.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.