28.05.2012
Pytanie o eksploatację instalacji.

Problem z Zenit jz-2005 w Audi A6 C5 1.8 Turbo quattro 230HP

samochód: Audi A6 1991 r. | 20V
instalacja: Zenit
typ instalacji: wtrysk gazu, sekwencyjna
reduktor: Landi Renzo
wtryskiwacze: Matrix

Pytanie

Witam
Mam problem z instalacją gazową w moim A6 c5 1999r. 1.8 Turbo moc 230 HP (silnik taki jak w audi TT 225HP). Otórz mam zamontowaną instalacje Zenit JZ-2005, parownik Landi IG1, wtryskiwacze MATRIX HD 544. i problem jest taki:
wszystko na gazie działa poprawnie dopóki czas otwarcia wtrysków nie przekroczy 30.0 ms. po tym czasie istalacja przełącza na benzynę. Dodatkowo wtryskiwacze benzynowe otwierają się do czasów 40.0 ms, później już pozycja maksymalnego otwarcia bez impulsu pod maksymalnym obciążeniem czyli cut.off dla komputera Zenit. Czy da się wyeliminować ten problem? Elektronika i silnik doprowadzone do stanu szwajcarskiego zegarka. Elektronika układu LPG i benzyny 100% sprawna. Turbina tłoczy 1.4 bara. Zrozumiałe jest, że elektronika gazu \\\"głupieje\\\" bo przy wartościach przekraczających nominalne czasy pracy wtryskiwaczy - odcina je. Jakie rozwiązanie by Praktyk proponował. W ogóle czy jakieś jest?

Praktyk:

Jedynym słusznym rozwiązaniem jest wymiana wtryskiwaczy gazu na dużo wydajniejsze, które nie będą otwierały się przy maksymalnym obciążeniu więcej niż 25 ms.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.