03.08.2014
Pytanie o eksploatację instalacji.

Problem z instalacją

samochód: Audi A6 1995 r. | 8V
instalacja: Zenit
typ instalacji: wtrysk gazu, sekwencyjna
reduktor: Tomasetto
wtryskiwacze: Valtek

Pytanie

Witam
Mam problem z moją instalacją LPG marki Zenit, założoną w 2005r. Wtryskiwacze Valtek z cewką 1 Ohm, reduktor Tomasetto A 09. Instalacja załozona jest w Audi A6 C4 2,0 115 koni. Instalacja założona była 7 lat temu i sprawowała się dobrze, nic nie było regulowane tylko wymiana filtrów, aż zregenerowałem parownik (wymieniłem membrany i wyczyściłem ). Samochodem nie można poprawnie jeździć zachowuje się jakby nie miał odpowiedniej ilości gazu i spalanie się bardzo podniosło. Wymieniłem wtryski został, tylko czujnik tem. i ciśnienia gazu .Jak sprawdzić czujnik tem .i ciśnienia gazu? A może membrany są za twarde? Czy ten czujnik ciśnienia gazu jest ważny ?
Mam pytanie, które dysze się kalibruje ? Te w listwie (Valtek) czy w kolektorze ssącym ?
Pozdrawiam

Praktyk:

Elastyczność membran reduktora przy instalacji IV generacji nie ma tak wielkiego znaczenia jak w reduktorach II generacji. Poprawna praca czujnika ciśnienia gazu to bardzo ważny element do prawidłowego funkcjonowania instalacji LPG. Można zweryfikować ten czujnik przy pomocy programu diagnostycznego do danej instalacji. Dysze, które podlegają kalibracji to te w listwie.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.