04.01.2014
Pytanie o eksploatację instalacji.

Problem z instalacja

samochód: Renault | 16V
instalacja: Landi Renzo
typ instalacji: wtrysk gazu, sekwencyjna
reduktor: Landi Renzo
wtryskiwacze: Med

Pytanie

Witam!!!

Jestem posiadaczem Renult Koleos z silnikiem 2,5 16V 171KM. Auto ma przejechane 80 tys. km, a na gazie jakies 26 tys.. Od pewnego czasu auto przy pierwszym przełączeniu pracuje na 3 gary przez jakieś około 100 m później pracuje lepiej chociaż przy 2800 obr./min. zaczyna słabnąć i lekko poszarpywać. Instalacja to Landi Renzo 4 generacja bez lubryfikacji.

Samochód jest po wymianie wtryskiwaczy i regeneracji parownika. Gazownik stwierdził, że potrzebna jest regulacja luzu zaworowego. Bylem pewien, że w tym modelu jest hydrauliczna regulacja luzu zaworowego! Bardzo prosze o pomoc co jeszcze może być powodem złej pracy instalacji i czy faktycznie trzeba ustawiac luz zaworowy???

Z góry dziekuję

Praktyk:

Opisany przez Pana silnik ma regulowane luzy zaworowe i konieczna jest ich okresowa kontrola, ewentualnie regulacja. Zbyt ciasne luzy zaworowe w początkowej fazie powodują nierównomierną pracę silnika na biegu jałowym, jednak zjawisko to występuje zarówno na benzynie, jak i na gazie. Najbardziej odczuwalne jest to rzeczywiście na zimnym silniku.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.