03.08.2011
Pytanie o eksploatację instalacji.

Problem z regulacją mieszanki

samochód: Daewoo Nubira 1998 r. | 16V | 133 km
instalacja: Lovato
typ instalacji: zwykła, podciśnieniowa
reduktor: Lovato

Pytanie

Witam ekspertów. Mam pytania dotyczące pracy auta na gazie. Instalacje mam już 8 lat. Auto jest znacznie słabsze niż jeszcze kilka miesięcy temu i drastycznie wzrosło spalanie. Reduktor był regenerowany jakieś 10kkm temu. Panowie z warsztatów twierdzą, że wszystko z nim OK, ale nie można wyregulować mieszanki. Zaraz po regulacji dynamika auta i osiągi wydają się poprawne, ale po przejechaniu około 80km lub 2 dniach eksploatacji, ponownie wyraźnie odczuwa się brak mocy tj. trudności z przyśpieszenie i prędkość maksymalna w granicach 120km/h czasami uda się je rozpędzić do 140km/h ale potrzeba na to długiego odcinka trasy. Dodam, że filtr gazu i powietrza jest nowy, nowe kable i świece. Na benzynie auto pracuje raczej poprawnie. Czy jest możliwe inne uszkodzenie parownika niż tylko membrany i ewentualnie czy jest coś w silniku na co przy zasilaniu gazem należy zwrócić szczególną uwagę?

Praktyk:

Jeżeli jakiś czas po regulacji auto pracuje prawidłowo, być może problem leży w sterowaniu dawką od strony elektroniki instalacji gazowej (centralka sterująca, silnik krokowy).




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.