11.09.2013
Pytanie o eksploatację instalacji.

Problemy z lubryfikacją w Peugeot 407 2.0 16V - reg. zaworów

samochód: Peugeot 407 1997 r. | 16V | dane w formularzu nie są prawidłowe rok prod 2007 140 KM
instalacja: BRC
typ instalacji: wtrysk gazu, sekwencyjna

Pytanie

Dzień dobry

Pytanie 1

Od roku jeżdżę na BRC 24 Seq. w Peugeot 407 2.0 16V 140 KM prod. 2007r. Założyłem lubryfikator i przez pierwsze 6 m-cy wszystko działalo poprawnie (co tydzień ustawiałem częstotliwość kroplowania 10 kropli na minutę).

Niestety od 6-mcy muszę ustawiać kropkowanie codziennie (po kilku kilometrach kropelkowanie zanika ) - mam wrażenie jakby nie było zasysania (podciśnienia). Reklamowałem u instalatora wymienił na 2 inne układy ale było tak samo. Sugerował demontaż bo stwierdził, że ten silnik tego nie wymaga. Przy montażu układu zasilania gazem też to mówił ale wolałem zamontować lubryfikację wychodząc z założenia, że na pewno nie zaszkodzi. Samochód na przejechane 162 000 km z tego na gazie 15 000.

Co może być powodem kłopotów z lubryfikacją?

Sam układ zasilania gazem działa bezproblemowo.

Pytanie 2

Czy mój silnik wymaga regulacji zaworów (jak często ją przeprowadzać)? W internecie nic na ten temat nie znalazłem. Wydaje mi się, że ma samoregulację

Pozdrawiam

Praktyk:

W Pana silniku jest hydrauliczna regulacja luzów zaworowych i w mojej ocenie nie wymaga on stosowania lubryfikacji. Co do źródła problemów z lubryfikacją to trudno mi się wypowiadać się na ten temat na odległość, bez wizyty w warsztacie.




Ekologiczne oszczędzanie dzięki LPG

Ładowanie video...




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.